Drugi dan letne šole v naravi se počasi končuje. Po zgodnjem zajtrku smo se odpravili na bazen, kjer je bil čas tako za urjenje plavalnih tehnik kot tudi za prosto igro. Sledilo je delo po skupinah; učenci 5. a so se preizkusili v malem nogometu in lokostrelstvu, učenci 5. b pa so raziskovali rastline in živali obalnega pasu Debelega rtiča ter spoznavali značilnosti sredozemskega podnebja. Kot pravi Charles Handy, najpomembnejše učenje se dogaja v resničnem življenju ob resničnih problemih, ne v učilnicah. 

Po zasluženem kosilu je bil čas za počitek in sproščeno igro po sobah. Sledilo je popoldansko učenje plavanja. Deževno popoldne smo izkoristili za utrjevanje matematike, čas pred večerjo pa namenili vaji za večerno predstavitev sob. Le kaj izvirnega bodo pripravili učenci?

Po večerji je bil čas za plesno druženje z otroki drugih šol, nato pa smo utrujeni hitro zaspali, da smo si nabrali moč za naslednji dan.